hen.jpg

موافقت گمرک با ورود موقت ۵ هزار تن گندم به استان مازندران

چاپ

altمعاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان مازندران، از گمرکات این استان بازدید کرد.
محمدرضا نادری در جریان سفر به مازندران، واحدهای مختلف گمرک نوشهر و امیرآباد را مورد بازدید قرارداد و در دیدار با مدیران و کارکنان

این گمرکات گفت:‌ تحمیل سامانه اظهار از راه دور و اتصال آن به واحدهای نظارتی درون‌سازمان و همچنین سازمان‌های هم‌جوار، اجرای پنجره واحد فیزیکی و مجازی در گمرک به منظور بهبود فضای کسب و کار، ابلاغ موضوع اسکن کردن کالاها با دستگاه ایکس‌ری برای پرهیز از بازرسی‌ مکرر و کم کردن تعداد گمرکات تخصصی از برنامه‌های سال 94 گمرک جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش روابط عمومی گمرکات مازندران، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در این سفر با درخواست مسئولان استان مازندران برای استفاده از ظرفیت حداکثری کارخانجات آرد استان همچنین با ورود موقت گندم به میزان 5 هزار تن موافقت کرد.

استقرار پایانه صادراتی گل و گیاه در عباس‌آباد مازندران
مدیرکل گمرکات استان مازندران از استقرار پایانه صادراتی گل و گیاه در منطقه عباس‌اباد و موافقت اولیه گمرک ایران با صدور مجوز ورود موقت گندم برای کارخانه‌های آرد این استان خبر داد.
ابوالقاسم یوسفی‌نژاد در مراسمی که هم‌زمان با نخستین روز از آغاز هفته دولت و به منظور تجلیل از آزادگان در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد.
همچنین به افزایش فعالیت گمرکات استان مازندران پیاده‌سازی سامانه جامع گمرکی اشاره کرد و گفت: با انجام این اقدامات که در جهت افزایش تحرک اقتصادی منطقه صورت گرفته در آینده‌ای نه چندان دور شاهد توسعه و پویایی بیش‌تر اقتصاد مازندران خواهیم بود.
در این مراسم قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز ضمن تبریک هفته دولت به کارمندان بر ضرورت توجه ویژه به آزادگان سرافراز و رسیدگی به مشکلات آنان تأکید کرد و در پایان از 2 نفر از کارکنان آزاده و 3 نفر از کارمندان نمونه اداره کل گمرکات استان مازندران قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم علاوه بر مدیرکل گمرکات استان و نماینده مردم منطقه در مجلس، فرماندار و امام جمعه شهرستان نوشهر و عده‌ای از مسئولان محلی نیز حضور دارند.

منبع: خبرگزاری فارس