hen.jpg

آغاز عرضه مرغ ارزان تولید سال گذشته در میادین

چاپ

خبرگزاری ایلناalt

 این مرغ‌ها سال گذشته با قیمت ‌4600 تا 4800 تومان خریداری شده اند و بدون در نظر گرفتن هزینه‌های نگهداری وذخیره سازی با كمك پرداخت یارانه دولتی، تمامی مرغ‌ها با بهای پایین به مردم عرضه می‌شود.
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از عرضه مرغ ارازان قیمت دربازار میوه‌و تره بار خبرداد.
محمد یوسفی، رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عرضه مرغ ارزان در میادین میوه‌و تره بار، اظهار داشت: قرار

است مرغ‌هایی با قیمت پایین و زیر 5 هزار تومان در میادین تره‌بار عرضه شود كه بخشی از این مرغ‌ها، مرغ‌های منجمد شده ذخیره مازاد تولید سال گذشته است.

وی ادامه داد: این مرغ‌ها سال گذشته با قیمت ‌4600 تا 4800 تومان خریداری شده اند و بدون در نظر گرفتن هزینه‌های نگه‌داری وذخیره سازی با كمك پرداخت یارانه دولتی، تمامی مرغ‌ها بابهای پایین به مردم عرضه می‌شود.

یوسفی خاطرنشان كرد: بخش دیگری از این‌مرغ‌ها تولید امسال است كه با قیمت 5300 تومان از سوی دولت خریداری شده ولی باز هم به دلیل كمك دولت و پرداخت یارانه تولید با قیمتی زیر 5 هزارتومان به مردم ارایه خواهد شد.

گفتنی است،  حسن رادمرد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته از آغاز عرضه مرغ جهت تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز عرضه کالا با بهایی كمتر از 5 هزار تومان از صبح امروز خبرداد.