soy.jpg

واریز ۷ هزار میلیارد ریال به حساب گندم كاران كشور

چاپ

خبرگزاری ایرناalt

 سخنگوی بانك سپه در طرح خرید تضمینی گندم از واریز ۷ هزار میلیارد ریال به حساب گندم كاران كشور از سوی این بانك خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا،' محسن دارایی ' گفت: تاكنون بیش از یك میلیون تن گندم به ارزش تقریبی هفت هزار میلیارد ریال از كشاورزان ۱۲ استان كشور خریداری و كلیه وجوه مربوط به حساب های آنها واریز شده است.

دارایی با بیان این كه این میزان خرید طی حدود ۱۵۰ هزار محموله در ۱۴۰ مركز خرید انجام شده ، اظهار داشت: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی و به تبع آن افزایش تولید و در نظر گرفتن بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت برای خرید گندم سال جاری از سوی دولت ، پیش بینی می شود كه امسال حدود ۷ تا ۹ میلیون تن گندم خریداری شود.
دارایی گفت: بررسی های آماری حاكی از این است كه تاكنون حجم خرید نسبت به زمان مشابه در سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشته و در برخی استان ها نظیر بوشهر و هرمزگان در حال حاضر نسبت به كل میزان خرید سال گذشته به ترتیب با ۷۰ و ۲۴ درصد رشد در خرید مواجه هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك سپه، وی با اشاره با این كه شعب بانك سپه آمادگی لازم را برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به كشاورزان دارا هستند، تصریح كرد: وجوه مربوط به خرید در كمترین زمان و در دو نوبت در روز به حساب های عابربانك كشاورزان واریز شده و از كشاورزانی كه تاكنون نسبت به افتتاح حساب اقدام نكرده اند، درخواست می شود تا با مراجعه به یكی از شعب بانك و افتتاح حساب علاوه بر تسریع در دریافت وجوه خود از سایر مزایای كارت های عابر بانك سپه برخوردار شوند.
سخنگوی پروژه طرح خرید تضمینی گندم و برنج بانك سپه ،گفت: بیشترین میزان خرید تاكنون در استان های خوزستان و فارس به ترتیب با حدود ۶۵۰ و ۱۱۲ هزار تن صورت پذیرفته است و پروژه مزبور با ورود به دومین ماه خود همچنان ادامه دارد.