chick.jpg

عرضه 150 تن مرغ گرم بسته‌بندي شده در ميادين ميوه و تره‌بار

چاپ

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس، حسين صفايي در جمع خبرنگاران گفت: عرضه مرغ گرم به صورت بسته‌بندي در ميادين ميوه و تره بار آغاز شد.

مدير عامل ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران ادامه داد: مرغ گرم بسته‌بندي شده 200 تومان ارزان‌تر از مرغ فله‌اي عرضه مي‌شود.

صفايي با بيان اينكه در گذشته مرغ به صورت فله‌اي در ميادين عرضه مي‌شده است، گفت: عرضه مرغ به صورت بسته‌بندي آغاز شده و كيفيت محصولات را بالا برده‌ايم.


وي با اشاره به اينكه 3 هزار پرنده فروشي در تهران وجود دارد، گفت: 2 هزار پرنده‌فروشي مجوز رسمي و هزار پرنده فروشي مجوز ندارند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌‌بار شهرداري تهران اضافه كرد: به طور متوسط 150 تن مرغ در ميادين به صورت بسته‌بندي شده عرضه مي‌شود و تمام مرغ‌ها شناسنامه‌دار هستند.

حسين جعفري، معاون كنترل كيفيت و بهداشت سازمان ميادين ميوه‌و تره‌بار در ادامه گفت: مرغ بسته‌بندي شده به دليل پاك كردن آن مقرون به صرفه‌تر است و آلودگي ندارد و بهتر از مرغ‌هاي فله‌اي است.

معاون كنترل كيفيت و بهداشت سازمان ميادين ميوه‌و تره‌بار ادامه داد: بر روي مرغ‌هاي بسته‌بندي شده تاريخ مصرف و انقضاء آمده است.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان