wheat.jpg

عرضه مستقیم دام زنده در سراسر کشور

چاپ

خبرگزاري ايرناalt

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیرصنعت معدن و تجارت گفت:بر اساس برنامه ریزی ‌های صورت گرفته برای تنظیم بازار گوشت با‌ عرضه مستقیم دام زنده در سراسر کشور، افزایش تقاضا برای گوشت در ایام بازگشت حجاج و عید قربان پوشش داده خواهد شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت معدن و تجارت،ˈحسن رادمردˈ با اشاره به اینکه تقاضای بازار برای عید قربان بر دام زنده متمرکز خواهد بود،ادامه داد: برهمین اساس عرضه مستقیم دام زنده در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر این مهم که در این ایام نگرانی از بابت کمبود دام زنده‌ و گوشت وجود نخواهد داشت، گفت: اتحادیه عشایری و شرکت پشتیبانی امور دام کشور تامین دام مورد نیاز را بر عهده گرفته اند که بر اساس گزارش های رسیده تمامی نیاز این ایام پوشش داده خواهد شد.

رادمرد با تاکید بر اینکه در مراکز عرضه‌، دام زنده و گوشت قرمز گوسفندی به صورت مستقیم وباقیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد‌، ادامه داد‌: پیش‌بینی‌ های لازم برای تامین دام زنده و گوشت قرمز به اندازه نیاز انجام شده است و نگرانی از کمبود دام زنده وجود ندارد.

به گفته ی وی،سازمان های صنعت معدن و تجارت استانها نظارت مستقیم بر عرضه دام زنده خواهند داشت و دامهای عرضه شده دراین مراکز علاوه برکنترل سلامتی در زمان ورود به مرکز درزمان کشتار و پس ازآن نیز مورد بررسی قرارمی گیرند و با تایید کامل سلامتی به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.