chick.jpg

4 تیر 91

چاپ

خبرگزاری ایرنا

مبلغ 5.850 میلیارد ریال به حساب گندمكاران واریز شد

تهران - سخنگوی طرح خرید تضمینی گندم و برنج گفت: در اجرای این طرح تا كنون میزان یك میلیون و 437 هزار هزار تن گندم از كشاورزان 21 استان كشور خریداری شده و تا كنون مبلغ پنج هزار و 850 میلیارد ریال به حساب های مربوطه واریز شده است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بانك سپه، 'محسن دارایی' افزود: این میزان گندم طی حدود 200 هزار محموله در 248 مركز خرید به انجام رسیده و بیشترین مجموع گندم خریداری شده مربوط به استان خوزستان با 636 هزار تن و كمترین میزان به استان مازندران با 438 تن تعلق دارد.

سخنگوی طرح خرید تضمینی گندم و برنج گفت: در سال جاری نیز همچون سال گذشته تمامی شعب بانك سپه آمادگی خدمات رسانی به كشاورزان بوده و عملیات اجرایی این طرح با تمامی توان و استفاده از كلیه امكانات سخت افزاری و نرم افزاری و نیروی انسانی متعهد و مجرب در واحدهای صف و ستادی این بانك ادامه دارد.

دارایی افزود: وجوه مربوط به خرید محصول گندم به مجرد تامین منابع لازم در كمتر از یك ساعت به حساب كشاورزان به صورت آنلاین واریز خواهد شد.

وی ضمن تشكر از همكاری و مساعدت شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مراكز غله استانها و كشاورزان محترم و همكاران بانكی از ایشان درخواست نمود تا همچون گذشته با حسن برخورد و حفظ سعه صدر در راستای این طرح ملی پذیرای این قشر زحمتكش باشند.