wheat.jpg

قیمت مرغ در بازار و کاهش هزار تومانی قیمت گوشت قرمز

چاپ

altرئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند از کاهش 100 تومانی قیمت مرغ در این شهرستان خبر داد و گفت: گوشت قرمز نیز کاهش هزار تومانی داشته است.
حسن خطیبی در شرق استان تهران با اشاره به نرخ گوشت

قرمز در شهرستان دماوند اظهار کرد: گوشت گوسفندی با دنبه هر کیلوگرم در یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با 28 هزار تومان بود.
وی ادامه داد: نرخ این فرآورده گوشتی با کاهش یک هزار تومانی در 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری به 27 هزار تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند در خصوص نرخ گوشت گوسفندی بدون دنبه نیز تصریح کرد: در یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری، نرخ گوشت گوسفندی بدون دنبه هر کیلوگرم 30 هزار تومان بوده است.
خطیبی افزود: نرخ این فرآورده گوشتی با کاهش یک هزار تومانی در بیست و ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری به 29 هزار تومان رسیده است.
وی در خصوص قیمت گوشت گوساله در شهرستان دماوند نیز بیان کرد: نرخ گوشت گوساله در این شهرستان هر کیلوگرم مبلغ 29 هزار تومان و ثابت بوده و تغییر آن‌چنانی نداشته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند با اشاره به قیمت گوشت مرغ در 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: نرخ این فرآورده گوشتی در 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری هر کیلوگرم 6 هزار و 350 تومان شده است.
خطیبی اضافه کرد: در یکم خردادماه سال جاری، هر کیلوگرم گوشت مرغ در شهرستان دماوند، مبلغ 6 هزار و 250 تومان قیمت‌گذاری شده که این نرخ نسبت به 31 اردیبهشت‌ماه کاهش 100 تومانی را در پی داشته است.
وی در خصوص نرخ ماهی در شهرستان دماوند گفت: قیمت ماهی قزل‌آلا هر کیلوگرم از 18 تا 20 هزار تومان در بازار متغیر است؛ چون این فرآورده از مکان‌های متعددی وارد این شهرستان می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی شهرستان دماوند اضافه کرد: بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند، بازرسی‌ها را به صورت منظم انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدامات لازم را انجام داده و به متخلفان تذکرات لازم را ابلاغ می‌کنند.

 

منبع: فارس