wheat.jpg

قیمت تخم‌مرغ به کمتر از 4 هزار تومان رسید/ مرغ دوباره ارزان شد

چاپ

altرئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به ارزان شدن قیمت مرغ گفت: قیمت هر شانه تخم‌مرغ به کمتر از 4 هزار تومان رسید
سیدناصر رمضانلو اظهار کرد: اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان

زنجان مشتمل بر بیش از 200 واحد است که در نقاط مختلف زنجان فعالیت دارند.
وی با اشاره به وضعیت فروش مرغ‌ و تخم‌مرغ در زنجان گفت: وضعیت عرضه و تقاضا در زمینه مرغ و تخم‌مرغ بازار این دو محصول را غیرقابل پیش‌بینی کرده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه از اسفندماه سال قبل تاکنون مرغ و تخم‌مرغ وضعیت ثابتی در زنجان نداشته است، اضافه کرد: در همین راستا قیمت مرغ به صورت مرتب افزایش و کاهش یافته است.
رمضانلو با بیان اینکه از آغاز هفته جاری نیز قیمت مرغ نوساناتی داشته است، تصریح کرد: طبق نوسانات هم‌اکنون قیمت مرغ به 5 هزار و 170 تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت تخم‌مرغ نیز طی هفته جاری کاهش‌یافته و به 3 هزار و 800 تومان با شانه رسیده است، گفت: همچنین قیمت تخم‌مرغ بدون شانه نیز 4 هزار تومان است.
وی با اشاره به اینکه قیمت دانه‌ای تخم‌مرغ محلی در زنجان 650 تومان است، اضافه کرد: هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ محلی به 10 هزار تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه افزایش تولید و کاهش تقاضا موجب کاهش قیمت مرغ و تخم‌مرغ می‌شود، پیش‌بینی کرد: قیمت مرغ تا روزهای آینده و با کاهش تولید، افزایش پیدا کند.

 

منبع: فارس