chick.jpg

۶۰ تن مرغ منجمد در بازار مصرف زنجان عرضه شد

چاپ

 altمدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ۶۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۵ هزار و ۱۰۰ تومان در بازار مصرف زنجان عرضه شده است.
سیدسعید هاشمی با اشاره به کشیک‌های 24 ساعته دست‌اندرکاران پشتیبانی امور دام

سازمان جهاد کشاورزی استان در بخش توزیع مرغ منجمد اظهار داشت: این مدیریت طرح توزیع مرغ منجمد در بازار مصرف را قبل از آغاز سال نو در استان زنجان آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: در این مدت به طور متوسط 60 تن مرغ منجمد به قیمت 5 هزار و 100 تومان در بازار مصرف زنجان عرضه شده است.
مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه به طور متوسط تا به امروز روزانه 5 تا 8 تن مرغ منجمد وارد بازار شده است، ابراز کرد: 8 فرودین ماه نیز 2.5 تن مرغ منجمد در بازار مصرف استان زنجان عرضه شد.
وی با بیان اینکه در تهیه و توزیع مرغ منجمد داستان زنجان مشکل جدی وجود ندارد، عنوان کرد: به دلیل وجود مرغ گرم در بازار مصرف زنجان و توریستی نبودن این استان میزان استقبال از مرغ منجمد در زنجان قابل توجه نبوده است هر چند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش مصرف در این زمینه هستیم.
هاشمی خاطرنشان کرد: بیشترین مصرف مرغ منجمد در ایام نوروز در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های زنجان، قیدار، ابهر، خرمدره، ماهنشان و طارم بوده است.
وی از واحدهای صنفی و خرده‌فروشی‌های فعال در بحث عرضه مرغ خواست تا در صورت تمایل برای خرید مرغ منجمد به قیمت 4 هزار و 500 به مدیریت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مراجعه کنند.

منبع: تسنیم