soy.jpg

طرح گازرسانی به واحدهای مرغ‌داری استان بوشهر اجرایی شود

چاپ

altاستاندار بوشهر گفت: طرح گازرسانی به واحدهای مرغ€Œداری استان بوشهر با استفاده از یارانه€Œهای بهینه€Œسازی مصرف سوخت اجرایی شود
مصطفی سالاری در نشست تنظیم بازار محصولات کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه تمهیدات اندیشیده شده برای

تامین میوه شب عید مردم استان بوشهر ستودنی است اظهار داشت: بر اساس برنامه€Œریزی انجام شده هیچ مشکل و کمبودی در تامین میوه شب عید و کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد.
وی با قدردانی از تلاش مسئولان جهاد کشاوزری و تعاون روستایی استان بوشهر در تامین میوه مورد نیاز مردم گفت: در حال حاضر برای تامین و توزیع میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در سطح استان اقدامات لازم صورت گرفته است.
استاندار بوشهر با تاکید بر فراهم شدن امکان لازم برای ارائه میوه با بسته€Œهای با وزن مناسب افزود: نظارت بر کیفیت و قیمت کالاها در استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی مورد توجه و پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردم در اولویت برنامه€Œها قرار بگیرد.
سالاری با اشاره به این که تمام تلاش ستاد تنظیم بازار بر این است که مردم از بابت تامین مایحتاج و میوه شب عید نگرانی نداشته باشند افزود: اکنون امکانات فراهم شده می€Œتواند به نیازهای مردم و مصرف کنندگان پاسخ دهد.
وی با تاکید بر توجه به گازرسانی به واحدهای مرغ€Œداری بیان کرد: اجرای طرح گازرسانی به واحدهای مرغ€Œداری استان بوشهر با استفاده از یارانه€Œهای بهینه€Œسازی مصرف سوخت پیگیری شود.
استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از تولید کنندگان داخلی گفت: برای حمایت از مرغ€Œداران استان بوشهر مبنی بر عرضه گوشت مرغ به شرکت€Œهای بزرگ استان بوشهر نشست تخصصی با مسئولان ذیربط برگزار و تصمیم€Œگیری شود.
سالاری تاکید کرد: در ایام نوروز در حوزه بازرسی و برخورد جدی با متخلفان صنوف مختلف در برنامه قرار بگیرد.

منبع: تسنیم