soy.jpg

۳۴۰۰ تن مرغ ذخیره‌ شده برای تنظیم بازار شب عید در بروجرد توزیع می‌شود

چاپ

altمدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: ۳۴۰۰ تن مرغ ذخیره€Œشده در آستانه شب عید برای تنظیم بازار شهرستان بروجرد به€Œ صورت گسترده توزیع می€Œشود.
رضا امینی در بروجرد با اشاره به تنظیم بازار شب عید در راستای توزیع انواع اقلام پروتئینی

در این شهرستان اظهار داشت: میزان جوجه€Œریزی در ماهای اخیر برای توزیع به€Œموقع در بازار شب عید امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چهار برابری داشته است.
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین اقلام پروتئینی موردنیاز شهروندان در نظر گرفته€Œشده است، افزود: با هماهنگی اداره کل پشتیبانی امور دام جهاد استان لرستان میزان 3400 تن گوشت مرغ منجمد ذخیره€Œشده که با معرفی مباشران اداره صنعت و معدن شهرستان بروجرد این کالای اساسی با مدیریت توزیع به€Œموقع به بازار عرضه می€Œشود تا مانع افزایش قیمت کاذب آن در روزهای منتهی به سال شویم.
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: به€Œمنظور توزیع گوشت قرمز منجمد از اداره صنعت و معدن درخواست شده میزان موردنیاز را برای در اختیار قرار دادن مباشران و عوامل توزیع€Œکننده اعلام کند تا برای توزیع گوشت قرمز مشکلی در سطح شهرستان وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازارهای این شهرستان در حال حاضر حدود 6300 تومان است بیان کرد: همچنین قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد در حدود 21 هزار تومان است که با پیش€Œبینی€Œهای انجام€Œشده در خصوص توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز برای تأمین این اقلام در بازار شهرستان بروجرد هیچ€Œگونه مشکلی به وجود نمی€Œآید.
امینی خاطرنشان کرد: سالانه 17 هزار تن مرغ در شهرستان بروجرد تولید می€Œشود که از این میزان هفت هزار تن به مصرف داخلی شهرستان و مابقی آن در شهرستان€Œهای هم€Œجوار عرضه می€Œشود.
وی تصریح کرد: در خصوص تنظیم بازار میوه شب عید و به€Œ صورت خاص در بخش پروتئین و مرکبات کشاورزی که بر عهده جهاد کشاورزی شهرستان است، هیچ مشکلی وجود نداشته و اطلاع€Œرسانی€Œهای لازم در خصوص زمان و مکان توزیع اقلام مختلف میوه شب عید به€Œزودی انجام می€Œشود.

منبع: تسنیم