soy.jpg

عرضه مرغ منجمد آغاز شد

چاپ

altمعاون بازرگاني داخلي شرکت پشتيباني امور دام از آغاز عرضه مرغ منجمد در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي به مناسبت ايام عيد خبر داد
عباس والوزي درباره آخرين وضعيت ذخيره سازي مرغ و گوشت قرمز براي شب عيد،اظهارداشت: درباره

ميزان ذخاير، جاي هيچ‌گونه نگراني نيست و ذخاير ما به اندازه‌اي است که پاسخگوي نياز بازار شب عيد باشد.
به گفته وي،قيمت مرغ منجمد دولتي حدود 5500 تومان است و شرايط به گونه‌اي کنترل مي ‌شود که اين نرخ تا شب عيد ثابت بماند.
والوزي تصريح کرد: براي شب عيد به هر ميزان که لازم باشد، ما آمادگي داريم در جهت تنظيم بازار مرغ و گوشت قرمز وارد بازار کنيم.
معاون بازرگاني داخلي شرکت پشتيباني امور دام کشور با بيان اينکه ما معتقد هستيم گوشت مرغ منجمد از نظر کيفي برتري‌هايي نسبت به گوشت گرم دارد، گفت: براي دسترسي آسان ‌تر مردم به اين نوع مرغ، ما در حال ساماندهي عرضه آن در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي هستيم، ضمن اينکه عرضه مرغ منجمد از هفته جاري در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شروع شده و تا شب عيد نيز ادامه خواهد داشت.
والوزي با اشاره به اينکه قبلا تهيه مرغ منجمد براي برخي از مصرف کنندگان سخت بود و در همه جا وجود نداشت، اضافه کرد: در حال حاضر مردم مي‌توانند مرغ منجمد را از فروشگاه‌هاي مذکور خريداري کنند.
والوزي در خصوص عرضه گوشت قرمز در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي گفت: درباره گوشت هنوز چنين نيازي احساس نشده است و بازار اين کالا در حال حاضر توسط بخش خصوصي به خوبي مديريت مي‌شود، با اين‌حال به محض اينکه چنين نيازي حس شود، ما آمادگي تزريق گوشت قرمز به بازار را هم داريم و اين کار را خواهيم کرد.
اين مقام مسئول درباره قيمت گوشت قرمز دولتي گفت: باتوجه به اينکه هنوز عرضه اين کالا را آغاز نکرديم، قيمتي هم اعلام نشده است. هر زمان که لازم شد، گوشت قرمز در بازار توزيع شود، نرخ آن را هم اعلام خواهيم کرد.
والوزي با بيان اينکه تجربه سال گذشته در زمينه گوشت مرغ امسال تکرار نخواهد شد، تصريح کرد:امسال تجربه گذشته تکرارنخواهد شد و نرخ‌ گوشت مرغ در بازار کاملا متعادل خواهد بود.

منبع: آریا