soy.jpg

خدمات رایگان دامپزشکی در دهه مبارک فجر به دامداران گیلانی

چاپ

altفرشید حقانی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گیلان از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در دهه فجر خبر داد
بمناسبت فرارسیدن ساگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بر اساس پیشنهاد

اداره کل دامپزشکی استان و تصویب کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان،مقررگردید خدمات بهداشتی،پیشگیری و درمانی طی دهه فجر در مراکز خدمات درمانی دولتی و خصوصی به صورت رایگان صورت پذیرد.
وی گفت: خدمت به جامعه محروم روستائی یکی از افتخارات مجموعه دامپزشکی استان بوده لذا بهمین منظور و برابر هماهنگی های صورت گرفته،شبکه های دامپزشکی شهرستان با اعزام اکیپ های واکسیناسیون و درمانی به روستاهای تابعه و واحدهای دامداری به صورت رایگان دام های سبک و سنگین دامداران منطقه را علیه بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و حیوان مایه کوبی می نمایند. برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی با موضوع بیماریهای مشترک در گروههای هدف روستاهای استان و مدارس،واکسیناسیون طیور بومی بر علیه بیماری نیو کاسل از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این ایام می باشد.
این مسئول در ادامه از هماهنگی بعمل آمده با همکاران مراکز درمانی بخش خصوصی در خصوص ویزیت رایگان دامها در این ایام خبر داد و گفت: عملیات درمانی در روزهای تعیین شده و طی اطلاع رسانی از قبل انجام خواهد گردید.
وی ویژه برنامه های این اداره کل در دهه فجر  را شامل: شرکت در مراسم عطر افشانی و اهداء گل در گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شاهد،برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی،بر پایی نمایشگاه و عرضه محصولات فرهنگی،برگزاری مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی،برگزاری مسابقه مقاله نویسی و نقاشی ویژه فرزندان پرسنل،اعزام کاروان انقلاب به یکی از روستاهای استان و مصاحبه رادیویی و تلویزیونی مدیرکل و کارشناسان دامپزشکی استان و شرکت گسترده کارکنان در راهپیمائی 22 بهمن ماه عنوان کرد.
مسئول روابط عمومی دامپزشکی استان اظهار نمود که برابر اعلام ریاست کمیته روستایی ستاد دهه فجر استان،برنامه های تدارک دیده توسط اداره کل دامپزشکی استان درسالجاری از نظر کمیت و کیفیت،را عالی ارزیابی نمود.

منبع: روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گیلان