hen.jpg

خرید ذرت در ایلام آغاز شد

چاپ

altمدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام از آغاز کار خرید ذرت در استان خبر داد
جهان عبدی گفت: این شرکت تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به حوزه

کشاورزان و دامداران استان ایلام کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این شرکت خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان و زارعان استان ایلام بوده که این بار موضوع خرید ذرت را در دستور کار خود قرار داده است.
این مسئول ادامه داد: این اداره‌کل با ایجاد ایستگاه‌های خرید در مناطق مختلف استان ایلام از جمله مناطق شمالی و جنوبی استان اقدام به خرید محصول ذرت از زارعان کرده است.
عبدی اضافه کرد: بر اساس برآورد اعلام شده از سوی مسئولان خرید در این شرکت تاکنون 9 هزار تن ذرت از کشاورزان مناطق مختلف استان ایلام خریداری شده است.
وی تصریح کرد: این اقدام در راستای بخشنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی و ابلاغیه‌های شرکت پشتیبانی امور دام کشور به منظور حمایت از کشاورزان اجرایی و محقق شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام خاطر نشان کرد: بر اساس نرخ تعیین شده در استان به ازای هر کیلوگرم ذرت دریافتی، 9 هزار و 600 ریال به زارعان فروشنده محصول ذرت از سوی این دستگاه پرداخت خواهد شد.
عبدی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته موضوع خرید ذرت در استان ایلام از سوی شرکت پشتیبانی امور دام ایلام کماکان استمرار داشته است و ذرت‌کاران می‌توانند ذرت خود را به مراکز خرید مستقر در شهرستان‌های مختلف استان ایلام تحویل دهند.

منبع: فارس