wheat.jpg

توزیع 60 تن مرغ گرم روزانه در همدان

چاپ

altرئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در سطح شهر همدان ۶۰۰ مرغ فروشی فعالیت می‌کنند که روزانه 60 تن مرغ گرم را در بازار عرضه می‌کنند
 جواد عاشوری با بیان اینکه قیمت مرغ گرم تاریخ روز در بازار همدان چهار هزار و 900 تومان به‌ازای

هر کیلوگرم است، اظهار داشت: یکی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده مرغ گرم را به قیمت چهار هزار تومان ارائه می‌کند.
وی افزود: این واحد صنفی مرغ‌گرم را مستقیم از کشتارگاه تهیه کرده و روزانه 15 تا 20 تن عرضه دارد و کیفیت مرغ ارائه شده در این واحد با مرغ فروشی‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارد و این مرغ فروشی در بازار رقابت ترجیح داده که سود کمتری ببرد.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با اشاره به اینکه قیمت مرغ منجمد در بازار مرغ فروشان همدان از چهار هزار و 100 تومان در هر کیلوگرم تا چهار هزار و 500 تومان است، تصریح کرد: مرغ فروشان همدان روزانه بین 50 تا 60 تن مرغ را در بازار عرضه می‌کنند.
وی با بیان اینکه 600واحد مرغ فروشی در همدان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: با توجه به عرضه تاریخ روز مرغ گرم، بازار مصرف تقاضایی برای مرغ منجمد ندارد و برای همین عرضه مرغ منجمد بسیار کم است.
عاشوری قیمت تخم مرغ را در بازار همدان بالا برشمرد و عنوان کرد: برخی مسائل در دیگر استان‌ها بر افزایش قیمت تخم مرغ در چند روز گذشته تاثیر‌گذار بوده است.
وی بیان کرد: قیمت تخم مرغ در بازار همدان دانه‌ای 300 تومان، شانه‌ای 9 هزار تومان و به ازای هر کیلوگرم چهار هزار تومان است.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در بخش دیگری از سخنانش به بازار ماهی نیز اشاره کرد و افزود: در بازار براساس تقاضای مصرف کنندگان انواع ماهی دریایی از دریای جنوب و شمال و همچنین ماهی‌های پرورشی عرضه می‌شود.
وی گفت: ماهی قزل آلا به ازای هر کیلوگرم 16 هزار تومان، تیلا پیلا در هر کیلوگرم 18 هزار تومان و ماهی‌های پرورشی آزاد و کپور از 14 تا 15 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران