wheat.jpg

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و فرآورده‌های لبنی آغاز به کار کرد

چاپ

خبرگزاری فارسalt
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و فرآورده‌های لبنی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۷ آبان ادامه دارد.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حسن رکنی معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی، مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام و همچنین روسای انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با استقبال کشورهای خارجی از اروپا، آسیا و آمریکا مواجه شد و براساس گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه، مشارکت‌کنندگان خارجی آن نسبت به سال گذشته حدود 300 درصد افزایش یافته است.
در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور، شرکت‌ها و نمایندگی‌های 21 کشور ایتالیا، هلند، آلمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، لهستان، استرالیا، کره، چین، روسیه، ترکیه و ... جدیدترین صنایع، تجهیزات و خدمات صنعت دام، طیور و فرآورده‌های لبنی خود را به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه با حضور بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود که از این تعداد 65 شرکت خارجی هستند.
براساس این گزارش استقبال از سیزدهمین نمایشگاه بسیار بی‌سابقه بوده بطوریکه که چندین هفته قبل فضای نمایشگاه به طور کامل زیر پوشش قرار گرفت و بسیاری از شرکت‌ها به خاطر محدودیت فضا، نتوانستند در نمایشگاه حضور یابند.

این نمایشگاه در فضایی بیش از 25 هزار مترمربع، از امروز 4 تا 7 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ارائه آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌ها در آنها موجب ارتقای صنعت دام و طیور کشور می‌شود.