soy.jpg

عرضه روزانه 30تن مرغ دربازار/ کاهش تقاضا در همدان

چاپ

 altرئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ با بیان اینکه مشکلی در عرضه مرغ و تخم‌مرغ در همدان وجود ندارد، گفت: روزانه باید ۶۰ تا ۷۰ تن مرغ وارد بازار شود، که متأسفانه با کاهش تقاضا روزانه ۳۰ تن مرغ در بازار عرضه می‌شود.
جواد عاشوری اظهار داشت: کمبودی در بازار عرضه مرغ و تخم‌مرغ وجود ندارد اما مشکل اصلی

در کاهش عرضه مرغ در بازار کمبود تقاضا است.
دان و جوجه ایران به نقل از تسنیم؛ وی با اشاره به اینکه روزانه باید 60 الی 70 تن مرغ وارد بازار شود، افزود: متأسفانه با کاهش تقاضا روزانه 30 تن مرغ در بازار عرضه می‌شود.
عاشوری با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار 6 هزار 700 تومان و میزان قیمت متغیر است، عنوان کرد: قیمت هر کیلو مرغ گرم در تهران 7 هزار 150 تومان است.
رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ همدان با تأکید بر اینکه مرغ زنده استان همدان علاوه بر تولید خود همدان از استان‌های نظیر قم، قزوین، سنندج، اراک، کرمانشاه و غیره وارد می‌شود، گفت: مرغ پرورشی استان همدان نیز به استان‌های ذکر شده صادر می‌شود.
عاشوری با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در عرضه مرغ در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: مشکل اصلی میزان کمبود تقاضا در بازار است که 50 درصد از قیمت مرغ نیز به عرضه آن در بازار بستگی دارد.
وی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال ماهی عرضه‌شده در بازار پرورشی استان و اغلب قزل‌آلا است، اظهار داشت: اما در شش ماه دوم سال ماهی استان اغلب در غالب منجمد یا صادر شده از استان‌های جنوبی است.
رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ همدان، بیان کرد: قیمت تمام شده هر شانه تخم‌مرغ در بازار همدان 9 هزار و 500 تومان است.