hen.jpg

دولت تمهیدات مناسبی برای تامین گوشت و مرغ بازارشب عید اندیشیده است

چاپ

 altعضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،گفت:افزایش تقاضا برای خرید گوشت توسط شهروندان نباید بر نرخ تولیدات دامی تاثیر بگذارد
علی اکبری درباره وضعیت بازار مواد غذایی درآستانه شب عید،گفت: در مناسبت هایی همچون ایام نوروز با توجه به سنت پسندیده

صله رحم بدیهی است با افزایش تقاضا برای خرید مواد غذایی در بازار روبرو می شویم؛بنابراین دولت نباید اجازه دهد جو روانی برای خرید محصولات غذایی در بازار ایجاد شود.
نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تقاضا برای خرید گوشت توسط شهروندان نباید بر نرخ  تولیدات دامی تاثیر بگذارد،تصریح کرد: مردم با خرید گوشت بر طبق نیاز مصرفی می توانند از شتاب زدگی خرید تولیدات دامی به نحو اصولی جلوگیری کنند.
 وی با بیان اینکه ما در فصل عرضه دام توسط عشایر در بازاربه سر نمی بریم،گفت:تولیدات دامی عشایر 2الی 3 ماه آینده وارد بازارمی شود؛بنابراین دولت با اتخاذ تمهیدات اصولی می تواند در آن مقطع نیز نرخ گوشت را به تعادل برساند.
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس،یادآورشد: دولت بطور معمول برای عدم ایجاد کسری در بازار مرغ و گوشت در ایام نوروز برنامه ریزی جامع تدارک می بیند، بنابراین دولت می تواند با توزیع به موقع فرآورده های گوشتی در بازار از گرانی فرآورده های دامی در بازار جلوگیری کند.

 

منبع: خانه ملت