hen.jpg

عرضه مرغ و گوشت قرمز منجمد در ایام محرم و صفر

چاپ

altمدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: آمادگی داریم تا مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد مورد نیاز مردم در ایام محرم و صفر را تأمین کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
هادی سلامات اظهار کرد: در ایام محرم و صفر آمادگی داریم تا به میزان نیاز استان، گوشت و مرغ منجمد را تأمین کنیم و جای هیچ‌گونه نگرانی

برای تأمین نیاز استان وجود ندارد.
وی افزود: در حال حاضر حدود 360 کیلوگرم مرغ منجمد در سردخانه‌های اهواز و آبادان وجود دارد و در صورت نیاز بیشتر نیز می‌توانیم اقلام مورد نیاز را از سایر استان‌ها وارد کنیم.
سلامات تصریح کرد: با توجه به این‌که میزان تولید و مصرف گوشت قرمز در استان تقریباً با هم برابر است، نیاز به گوشت قرمز در خوزستان کمتر احساس می‌شود اما در این زمینه نیز به محض احساس نیاز آن را تأمین خواهیم کرد.
وی ادامه داد: قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه 5 هزار و 100 تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله 21 هزار و 500 تومان تعیین شده است.
سلامات عنوان کرد: مرغ منجمد در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان، باوی، حمیدیه و کارون حداکثر با 500 تومان سود و در سایر شهرستان‌ها حداکثر با 700 تومان سود باید عرضه شود و همچنین باید حداکثر سود عرضه گوشت قرمز نیز 1000 تومان باشد.

 

منبع: ایسنا