hen.jpg

عرضه مرغ منجمد تا متعادل شدن قیمت‌ها ادامه دارد

چاپ

altمدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: عرضه مرغ منجمد در بازار تا متعادل شدن قیمت‌ها ادامه دارد
 به نقل از روابط عمومی‌ سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، حمیدرضا جوادی در این باره اظهار کرد: قیمت گوشت مرغ در روزهای گذشته با توجه

به آغاز عرضه دولتی این محصول، رو به کاهش بوده است.
وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده بازار محصولات کشاورزی از جمله گوشت مرغ تا برقراری متعادل در بازار، عرضه گوشت مرغ منجمد را در سطح استان ادامه می‌دهد.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی قیمت هر کیلو مرغ منجمد را در سطح شهر مشهد پنج هزار و ۵۰۰ تومان، شهرستانها پنج هزار و ۶۰۰ تومان و مراکز سیار پنج هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد.
جوادی خاطرنشان کرد: براساس قانون، سازمان جهاد کشاورزی موظف است تامین کننده نیاز غذایی مردم در زمینه محصولات کشاورزی و محصولات استراتژیک باشد که در این زمینه وظایف در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: اگر نوسان قیمتی به وجود می‌آید ناشی از تولیدکنندگان نیست و آنها نمی‌خواهند محصولی با قیمت غیرمنطقی در بازاری  پرنوسان به دست مردم برسد زیرا ممکن است بالارفتن قیمت در بازار موجب افت شدید آن در مقاطع بعدی شده و طبعا به زیان تولیدکنندگان تمام خواهد شد.
جوادی با بیان این که بازار با ثبات، بهترین شرایط برار تولیدکننده و مصرف کننده است، تاکید کرد: عرضه گوشت مرغ منجمد از سوی سازمان جهاد کشاوری برای برقراری تعادل در بازار شروع شده که این به نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و در چنین شرایطی که کمبودی در بازار احساس نمی‌شود، دستگاه‌های نظارتی موظفند اگر نوسان قیمتی در بازار به وجود آمد، با عاملان آن برخورد کنند.
وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به توزیع مرغ منجمد در صنف مرغ و ماهی اقدام شده و انتظار می‌رود این سازمان صنف مربوطه را در جهت خرید و توزیع مرغ منجمد ترغیب کند تا امکان درسترسی آحاد مردم به مرغ منجمد فراهم باشد.

 

منبع: مهر