بازار صادرات تخم مرغ ایران باید دائمی باشد

چاپ

 altنماینده مردم ورامین درمجلس با بیان اینکه بازار بادکنکی صادراتی به نفع اقتصاد ما نیست،گفت:نرخ گذاری برروی محصولات صادراتی ازجمله تخم مرغ باید با قابلیت رقابت با محصولات مشابه در بازارصادرات عملیاتی شود.
سیدحسین نقوی حسینی درباره صادرات تخم مرغ،گفت: برای توسعه صادرات تخم مرغ باید بازاری با ثبات را هدف گذاری کرد؛زیرا صادرات تخم مرغ نیازمند

افزایش تولیدات است و اگر بازار صادراتی با ثبات نباشد، برای صادرات مازاد تولید با مشکلات عدیده ای روبرو می شویم.

بازار صادرات  تخم مرغ  ایران باید دائمی باشد/لزوم برنامه ریزی جامع برای کیفیت و نرخ رقابتی در بازار صادرات
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار صادرات تخم مرغ  ایران باید دائمی باشد، ادامه داد: باید ما در راستای صادرات  تخم مرغ به بازارهای دائمی برنامه ریزی اقتصادی کنیم ، بنابراین برای موفقیت در صادرات محصولات ما باید از منظر کیفیت و نرخ رقابتی نیز در بازار تخم مرغ برنامه ریزی جامع داشته باشیم.
وی ادامه داد: نرخ گذاری بر روی محصولات صادراتی از جمله  تخم مرغ باید با قابلیت رقابت با محصولات مشابه در بازار صادراتی عملیاتی شود و از همین رو استاندارهای لازم برای کیفیت بسته بندی صادراتی تخم مرغ باید لحاظ و سپس به چرخه صادرات رهنمون شود.
نقوی حسینی،افزود: باید طرف تجاری ما در امر صادرات تخم مرغ  به ما اطمینان دهند که بازار صادراتی تدوام دارد تا ما برای تولید بهینه صادراتی برنامه ریزی کنیم.
نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه بازار فروش محصولات کشاورزی نیازمند ثبات است، گفت: بازارهای سراب گونه در بازار کشاورزی نمی تواند برای مقرون به صرفه باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیات خارجی مجلس، یادآورشد: نباید بازار صادراتی ما بادکنکی باشد،بدین معنا که ما یک بازاری را به طریق ناگهانی پیدا کنیم و شروع کنیم محصولات  را صادر کنیم ؛اما این محصولات بسته بندی نامناسب داشته باشد و قابل رقابت با محصولات مشابه نباشد به سادگی بازار صادراتی را از دست می دهیم و بدیهی است که  تولیدکننده در این راستا متحمل ضرر می شود.

 

منبع: خانه ملت