wheat.jpg

صدور مجوز صادرات مرغ به روسیه از ۲۵ بهمن

چاپ

 altمدیرعامل یک شرکت تولیدی از صدور مجوز صادرات مرغ به کشور روسیه از ۲۵ بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: حاشیه سود واحدهای زیرپله‌ای تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی در کشور ۳۰ درصد است.
سیدپیمان توسلی با اشاره به صادرات فرآوده‌های گوشتی

به عراق اظهار کرد:‌ روسیه بازار خوبی است و در این زمینه مذاکراتی با طرف‌های روسی انجام شده است. این موضوع پس از امضای پروتکل‌های مربوطه بین مقامات دو کشور، بازدید روس‌ها از کشتارگاه‌ها و تفاهم عملیاتی می‌شود.
وی با بیان این‌که درخواست بررسی صادرات به روسیه را به مسئولان دولتی ارائه کرده‌ایم، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود پس از بازدید کارشناسان روسی از کشتارگاه‌ها مجوز صادرات مرغ 25 بهمن‌ماه امسال صادر شود.
وی همچنین با اشاره به این‌که شرکت پروئین گستر سینا علاوه بر پرورش و تولید مرغ، فرآورده‌های گوشتی از جمله سوسیس، کالباس، ناگت و... تولید می‌کند، بیان کرد: با توجه به تاکیدات رئیس بنیاد مستضعفان اصل اول برای تولیدات این شرکت کیفیت بوده و سوددهی به هیچ عنوان مورد توجه نیست.
وی با بیان این‌که رسالت بنیاد تولید با حداکثر کیفیت و حداقل سود است، گفت: حاشیه سود ما در بخش فرآورده‌های گوشتی 2 درصد است این در حالی است که واحدهای زیرپله‌ای 30 درصد حاشیه سود دارند چراکه از مواد اولیه بی کیفیت استفاده می‌کنند.
مدیرعامل شرکت پروئین گستر سینا ظرفیت این واحد تولیدی را سالانه 350 هزار تن فرآورده‌های گوشتی و 10 هزار تن مرغ اعلام کرد.

منبع: تسنیم